czwartek, 21 czerwca 2012

Reaktywacja bloga!!!

Witam wszystkich!

Wiem, że dawno nic nie pisałam na blogu, ale w związku z tym, że cały czas, bez przerwy nagrywałam nowe rzeczy, postanowiłam to zmienić!

Mam mnóstwo nagrań, mnóstwo nowych wyuczonych piosenek, więc już niedługo usłyszycie nowe, rozmaite kawałki w moim wykonaniu ;-)

Póki co zamieszczam listę tego, co w niedalekiej przyszłości zamieszczę. Są to te piosenki, które już są nagrane, lub te, których się nauczyłam i już niedługo zaśpiewam do mikrofonu ;-)

Utwory będę zamieszczać w kolejności przypadkowej, ale UWAGA: jeśli ktoś chce coś usłyszeć szybciej, to proszę pisać w komentarzach i postaram się zamieścić w pierwszej kolejności!

Oto moje propozycje (tytuł i wykonawca):
  •  "The Only Exception" - Paramore
  •  "Unfaithful" - Rihanna
  •  "Superstar" - Jamelia
  •  "Ma philosophie" - Amel Bent
  •  "Numb" - Linkin Park
  •  "Wishing You Were Somehow Here Again" - The Phantom of the Opera
  •  "The Fabric of My Life" - Emmy Rossum
  •  "Anymore" - Emmy Rossum
  •  "O Zittre Nicht" - W.A.Mozart (fragment z OPERY po NIEMIECKU!!!)
  •  "Killing me softly" - Roberta Flack
  •  "Falling" - Emmy Rossum
  •  "Endless Summer" - Oceana
  •  "My Heart Will Go One" - Celine Dion 
  •  "My! My! Time flies!" - Enya
Będzie jeszcze "Amalia por amor" autorstwa Hayley Westenry, w dodatku po PORTUGALSKU, ale jeszcze się tego uczę, więc nie wiem, czy dobrze wyjdzie. Tekst i melodia są śliczne, ale koszmar jeśli chce się to śpiewać...

Ale cóż, warto wszystkiego spróbować ;-D

Myślę, że to tyle, jak na razie.

Proszę zapoznać się z tą "playlistą" i pisać w komentarzach co ma być pierwsze!!!

Emmy

9 komentarzy:

  1. Rihanna albo Linkin Park!!!!!!!!!!!!! Plisss.... :D
    Nat ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ok :-) ale myślę, że pierwsza będzie RiRi

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.- LP ♥
    2.-Rihanna
    3.-Oceana

    I zapraszam do obserwatorów:
    http://ania-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Reaktywacja bloga i nadal cb nie ma :D zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog.
    Fajny, ciekawy post.
    Podoba mi się.;)

    Zapraszam do mnie:
    flushebrry.blogspot.com

    Zaobserwuj i skomentuj - odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hei fajny blog i wo gule cały blog. Zapraszam do sieie i do obserwowania chętnie się odwdzięcze...

    franki13.blogspot.com
    Może zostaniesz na dłużej?

    OdpowiedzUsuń