sobota, 7 stycznia 2012

"Think of Me" - reedycja!

Uwaga!

W związku z posiadaniem lepszego sprzętu, o czym już Was informowałam, postanowiłam nagrywać "reedycje" wszystkich utworów z tego bloga, które chciałabym pokazać w lepszych tonach i lepiej "wyeksponować" swój głos :-)

Jednym z nich jest pierwsza na tym blogu piosenka - "Think of me".

Możecie ją zobaczyć w starej wersji w poście - KLIK

Jak już tam pisałam - to moja reprezentacyjna piosenka, którą zawsze śpiewam jako pierwszą. Dzięki pewności lepszej jakości nagrania mogłam się również bardziej postarać śpiewając i trochę wyżej wyciągnęłam dźwięki, zdecydowałam się również upublicznić słynną końcówkę tego utworu w swoim wykonaniu... :-)

Tradycyjnie wstawię jeszcze plakat z filmu "Upiór w Operze", oczywiście z 2004 roku i możemy przejść do piosenki.

 

Teraz moje wykonanie (mam nadzieję, że posłuchacie całości):


I oryginał (wykonanie: Emmy Rossum - zawsze najlepsze ;-DDD):


Dzięki za uwagę i proszę o komentarze :-)

Emmy

2 komentarze:

  1. ślicznie ! od razu przypomina mi się zielona szkoła! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :-) a mnie przypomina się klasowe Mam Talent!

    OdpowiedzUsuń