piątek, 6 stycznia 2012

"O Holy Night" i "Carol of the Bells"

Na początek informacja - 31 grudnia brat mi się urodził!!!!!

A teraz co do posta:
Okres Świąt oficjalnie skończy się 6 stycznia, więc dziś zamieszczam dwie amerykańskie kolędy.

Jedna to "O Holy Night", której wersję moją i oryginalną zamieszczam.
Druga, to "Carol of the Bells". Znajdziecie tu tylko jej oryginał, ponieważ moje wykonanie było już w innym poście (KLIK).

A więc przechodzimy do rzeczy:

Oba wykonania oryginalne pochodzą z płyty Emmy Rossum pt. "Carol of the Bells". Znajdują się na niej 3 kolędy, ale tej trzeciej dziś nie umieszczam.

Tak więc, oto kilka "świątecznych" fotek artystki i okładka płytki:

 

Teraz oryginalne wykonanie "Carol of the Bells". Posłuchajcie, to bardzo fajne i nowoczesne wykonanie bardzo fajnej piosenki ;-)


Teraz moje wykonanie "O Holy Night":



I oryginał:


Mam nadzieję, że się podobało, i że było to miłym zakończeniem Świąt na tym blogu!

Emmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz