czwartek, 20 października 2011

I dreamd a dream...

To piosenka, bardzo z resztą ładna, szczególnie w polskim brzmieniu, której tytuł tłumaczy się: "Wyśniłam sen".

To utwór z musicalu "Nędznicy".

Piosenka z "Nędzników" - "Zamek pośród chmur": KLIK

W nowej wersji filmowej "Les Miserables" (po francusku), kobietę - Fantine - która śpiewa tę piosenkę grała Uma Thurman.

Co do wersji oryginalnej: ta na blogu jest śpiewana przez brytyjską piosenkarkę Hayley Westenrę.

A więc, jeszcze parę fotek z polskiego "wydania" musicalu (sceny z piosenką):

 

Znalazłam też fotkę Anny Muchy i Edyty Herbuś na premierze spektaklu w Romie:

 
(źródło: http://www.pudelek.pl )

Teraz moje wykonanie po angielsku (jak to zwykle u mnie, od końca pierwszej zwrotki brzmi coraz lepiej):

 


Teraz nagranie YouTube w wyk. Hayley Westenry (bardzo łanie śpiewa):




Bardzo, bardzo proszę o komenciki lub recenzje mailowe!!!

Z góry dzięki.

P.S. Oczekujcie już niedługo nowych kawałków - wzięłam się za nagrywanie :-)

Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz