piątek, 14 października 2011

All that Jazz!

Dziś Dzień Nauczyciela, zacznę więc od pozdrowień dla wszystkich nauczycieli, szczególnie dla tych z mojej szkoły. :-)

Teraz co do dzisiejszego utworu:

To piosenka pt. "All that Jazz" z musicalu "Chicago", w którego filmowej wersji wystąpili Catherine Zeta-Jones i Richard Gere!

Tutaj kilka fotek:

(źródło: http://musically.mylog.pl/tag/chicago)

Teraz co do piosenek z tego bloga:

Moja wersja jest nieco amatorska, choć nie narzekam (;-D), wyszło całkiem fajnie, ale zaczęłam się tego uczyć dopiero dzisiaj (!), ale jestem pod wrażeniem, że udało mi się połapać w tych słowach... :-D

Wersje z YouTube są dwie:
1) oryginalna, ale nie radzę jej słuchać, bo brzydko i trzeba długo czekać na początku, aż się zacznie
2) śpiewana przez Emmy Rossum, fajnie wykonane, tylko ucięta 1 zwrotka w nagraniu, można posłuchać (śpiewa odrobinę grubiej niż zazwyczaj, ale wiecie - taka piosenka)

Oto moje nagranie (na początku nie tak pięknie, ale potem lepiej!):



A to oryginał:



To w wykonaniu Em Rossum:



Dzięki za posłuchanie, proszę o komentarze lub recenzje mailem!

Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz