niedziela, 23 października 2011

Pamięć....


Na dziś "Pamięć", czyli polskie "Memory" z "Kotów".

Jakby ktoś nie pamiętał, że "Memory" już było na tym blogu, to tutaj kliknijcie i przeniesiecie się do tego posta: KLIK

Teraz troszkę o naszej polskiej "Pamięci" - była śpiewana głównie w Romie, jest to najbardziej znany utwór z "Kotów" (przypominam - musical Andrew Lloyd Webbera). Tę wersję, której się uczyłam śpiewała Edyta Krzemień, ta sama co w "Nędznikach" śpiewała "Wyśniłam sen" (ang. "I dreamd a dream"), które w angielskiej wersji też było na blogu parę dni temu (KLIK).

Trudno mi zdobyć fotkę Edytki w "Kotach", więc wstawiam normalne:

 


Jeszcze parę cytatów z piosenki, które mi się spodobały:

"Pamięć
Co oznacza dziś dla mnie
Tamto gorzkie zerwanie,
Co zamknęło mi drzwi"

"Płyną dni
Samotne dni
I ranek pachnie chłodem
Lampa gaśnie
I oglądam właśnie
Jak dzień się budzi nowy"

I ulubiony:

"Dręczy głos sumienia
To w nim jest wieczna pamięć"


A teraz jeszcze jedna info.: Dopiero przed godziną ściągnęłam do tego tekst, i zaśpiewałam to bez uprzedniego przesłuchania całej piosenki...! Jakoś mi weszło szybko i łatwo :-)

Bardzo proszę więc o posłuchanie mojej wersji, a jeśli ktoś łaskaw, to bardzo polecam i proszę posłuchać oryginał, chociaż na początku nie tak pięknie, ale muzyka o wiele lepsza niż w angielskiej wersji!

No to do sedna:



A to Edycia:



Z góry dzięki :-)

Emmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz