sobota, 1 października 2011

Castle on a cloud...

Na dziś przygotowałam utwór pt. "Zamek pośród chmur" - ang. "Castle on a cloud".

To piosenka troszkę smutna, śpiewana przez małą dziewczynkę - Cossette w musicalu "Nędznicy".

Mimo tytułu, spektakl ten, jest bardzo ciekawy, mimo, iż jego fabuła opiera się na dramacie, możemy usłyszeć i zobaczyć wiele zabawnych scen lub piosenek.

Myślę, że parę utworów z tego musicalu się znajdzie na tym blogu.

Zaczęłam może od smutnego, ale jest dosyć krótki, mam nadzieję, że posłuchacie :-)

Pod spodem oczywiście oryginalna wersja, śpiewana w polskim Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie.

Pod spodem oprócz fotek z musicalu mam też zdjęcie ze sceny głównej Teatru, gdzie byłam na tym właśnie musicalu!
(musiałam wybrać się oczywiście na wersję z Edytą Krzemień, Damianem Aleksandrem i Łukaszem Zagrobelnym!)

Wiecie, że w filmowej wersji grała Uma Thurman i Gerard Depardieu? A w nowej ma grać Emma Watson!


Teraz moje wykonanie:



 Teraz oryginał z ROMY:


A tutaj zwiastun musicalu. Jest fajny, można sobie obejrzeć:


Mam wielką nadzieję, że wszyscy się zapoznali ze wszystkim, co tu prezentuję :-)

Proszę o komentarze!!!!

Emmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz