wtorek, 18 października 2011

Been to long...

Oj, dawno tu nic nie wstawiałam. Teraz postaram się trochę częściej umieszczać jakieś nowe kawałki. Mam trochę starych "próbek", ale są dość stare i śpiewane trochę inaczej, niż obecnie mi się podoba. Czasem przed umieszczeniem na blogu nagrywam nową wersję, bo ta z zeszłego dnia już mi się nie podoba. Chcę tu zaśpiewać w miarę ładnie ;-D

No więc do rzeczy: na dziś piosenka pt. "Been to long". Trochę smutna piosenka w wykonaniu Em Rossum. Oczywiście ze starej płyty, teraz czekam na trzeci album, i jak się ukaże, to oczywiście nie omieszkam Was poinformować :-DDD

Post z piosenką Em "Slow me down" na tym blogu: KLIK i "So right": KLIK

Teraz znowu parę fotek wykonawcy:
(przypominam, że to milionowy ułamek z mojej kolekcji)

 
 
 
 
 

Teraz moje nagranie:



I piosenka oryginalna (warto posłuchać):



Dzięki za uwagę, plisss o komentarze lub recenzje mailowe.

Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz